Тіркелу
   Резидент РК
   Сгенерировать пароль
Пароль прийдет на указанный Email адрес
Алға
Кері қарай
Тіркелу
 

Возможности после регистрации:

Сможете задавать вопросы руководителям госорганизаций и получать на них ответы, получите доступ к документам для скачивания.


Сможете пользоваться дополнительными сервисами: участвовать в онлайн-конференциях, читать блоги, оставлять отзывы к госуслугам и оценивать качество их оказания.


В случае подписки на новости, получите информацию о всех событиях на свой E-mail.

По вопросам работы интернет - ресурса просим обращаться по телефону: 8 (7292) 42-83-32
Жеке кабинет

«Арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау туралы» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты


Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
1) «ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны;
2) жәрдемақыларды тағайындауға алғаш рет жүгінген жағдайда - «ХҚКО» РМК;

3) арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау туралы ақпарат беру бөлігінде www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

  Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:1) көрсетілетін қызметті алушы ЗТМО-ға, ХҚКО-ға құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде - 10 (он) жұмыс күні ішінде. Қызметті көрсету нәтижесін беру оныншы жұмыс күніне жүргізіледі. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
  Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:ЗТМО-ға немесеХҚО-ға:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктің тұруға ықтиярхаты; оралмандар үшін - оралман куәлігі);
3) көрсетілетін қызметті алушының (отбасы мүшелерінің) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат (мекенжай анықтамасы не ауыл әкімдерінің анықтамасы);
4) жәрдемақыларды беру жөніндегі уәкілетті ұйымдағы банк шотының нөмірі туралы мәліметтер;
5) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес жәрдемақы алуға құқығын растайтын құжаттар.
Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, содан кейін құжаттардың тұпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
Көрсетілген құжаттардағы ақпарат мемлекеттік ақпараттық жүйелерде расталған кезде көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.
  Көрсетілетін қызметті беруші, ХҚКО, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы жәрдемақы тағайындау туралы ақпарат алу туралы электрондық сұрау салу нысанын толтырады.
Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда ХҚКО қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартуғатуракеледі.

Лицензияның көшірмесін (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда нотариалды куәландырылған көшірмесі);

10) лицензия, лицензияның телнұсқасын алу, лицензияны қайта ресімдеу үшін - «электрондық үкiметтiң» төлем шлюзi арқылы төленген жағдайларды қоспағанда, жекелеген қызмет түрлерiмен айналысу құқығы үшiн бюджетке лицензиялық алымның төленгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi; лицензиясы бар қызмет түрі шеңберінде лицензияға қосымшаны алу үшін талап етілмейді.

ХҚО-да заңды тұлғаның жарғысы, лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, бюджетке лицензиялық алым төлеу туралы құжат, мәліметтер нысаны ХҚО қызметкерінің ЭЦҚ-мен куәландырылған құжаттардың электрондық көшірмелері нысанындағы электрондық сұрау салуға тіркеледі.

Құжаттарды қабылдау кезінде уәкілетті органның немесе ХҚО қызметкері түпнұсқаларды құжаттардың көшірмелерімен және уәкілетті адамдардың ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал немесе ХҚО ақпараттық жүйесі арқылы берілген мәліметтермен түпнұсқалығын салыстырып тексереді, содан соң түпнұсқаларды алушыға қайтарады. Мемлекеттік қызметті портал арқылы алу үшін электрондық құжаттың нысанын толтыру қажет.

Ақпараттық ресурстар
Қазақстан Республикасының Үкiметi www.government.kz
Қазақстан Республикасының Премьер-министрі www.primeminister.kz
Қазақстан Республикасының Парламенті www.parlam.kz
ШЖҚ МКК«Түпқараған аудандық орталық аурухана» http://tupkaragan-crb.kz/kz
Ақшұқыр мектеп-лицейі http://akshukurml.kz/
Түпқараған аудандық мәслихатының ресми интернет- ресурсы http://tupkaragan.openproject.kz/
Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық соты http://mng.sud.kz/rus/sub/tupkaragan
"Түпқараған аудандық жастар ресурстық орталығы" КММ http://tupkaragan-zhastar.skom.kz/index.php/kz/