Тіркелу
   Резидент РК
   Сгенерировать пароль
Пароль прийдет на указанный Email адрес
Алға
Кері қарай
Тіркелу
 

Возможности после регистрации:

Сможете задавать вопросы руководителям госорганизаций и получать на них ответы, получите доступ к документам для скачивания.


Сможете пользоваться дополнительными сервисами: участвовать в онлайн-конференциях, читать блоги, оставлять отзывы к госуслугам и оценивать качество их оказания.


В случае подписки на новости, получите информацию о всех событиях на свой E-mail.

По вопросам работы интернет - ресурса просим обращаться по телефону: 8 (7292) 42-83-32
Жеке кабинет

ТҮПҚАРАҒАН АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР КӨРСЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӨНІНДЕГІ 2016 ЖЫЛҒА ЕСЕБІ


ТҮПҚАРАҒАН АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР КӨРСЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӨНІНДЕГІ 2016 ЖЫЛҒА ЕСЕБІ

Мемлекеттік қызмет көрсетулер  қазіргі қоғамның дамуында маңызды рөл атқаратыны белгілі. Елбасы Қазақстан халқына арнаған жыл сайынғы Жолдауында мемлекеттік басқару жүйесін жаңғыртуды  ел дамуының  басым бағыттарының бірі ретінде нақтылайды.

Мемлекеттік әкімшілік реформасының негізгі мақсаты-  мемлекеттік  қызмет көрсетудің сапасы мен оның қолжетімділігін арттыру болып табылады. 2016 жылы аудан әкімдігіне мемлекеттік қызмет алу мақсатында 25 348 сұраныс түсіп, оның  5 363-і  халыққа қызмет көрсету орталығы  арқылы, 19686-і тікелей мемлекеттік мекемелерге және 299-і электронды түрде көрсетілген. Жалпы халықтың ең көп алатын қызметтерінің біріне төмендегі, яғни халықтың өзекті мәселерін қамтитын қызметтер жатады:

Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру - 2956

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою-777

Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу-5270

Түпқараған  ауданы әкімінің аппараты мемлекеттік қызметті сапалы көрсетуді бақылау Қағидасына сәйкес жергілікті атқарушы органдарда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын ішкі бақылау күйі бойынша ай сайын мониторинг жүргізеді.Жергілікті атқарушы органдар тарапынан мемлекеттік органдар, соның ішінде ХҚКО және «Электрондық үкімет» веб – портал арқылы көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру жөнінде шаралар қабылдануда.

  Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында мемлекеттік қызмет көрсетуді бағалау нәтижелерін жақсарту бойынша іс-шаралар жоспарына сәйкес, ауданға қарасты 7 бөліммен және 5 ауылда  мемлекеттік қызметтерді көрсету барысында ХҚКО, электрондық үкімет порталы арқылы  өтініштерді қабылдап, тіркеуде мерзім бұзушылықты болдырмау жөнінде семинар-кеңестер, түсіндіру жұмыстары жүргізілді. 

Есепті мерзім ішінде қызмет көрсету бойынша  азаматтардан бұл тұрғыдағы шағым түскен жоқ.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында аталған бағыт бойынша жұмыс жалғастырылуда.


Ақпараттық ресурстар
Қазақстан Республикасының Үкiметi www.government.kz
Қазақстан Республикасының Премьер-министрі www.primeminister.kz
Қазақстан Республикасының Парламенті www.parlam.kz
ШЖҚ МКК«Түпқараған аудандық орталық аурухана» http://tupkaragan-crb.kz/kz
Ақшұқыр мектеп-лицейі http://akshukurml.kz/
Түпқараған аудандық мәслихатының ресми интернет- ресурсы http://tupkaragan.openproject.kz/
Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық соты http://mng.sud.kz/rus/sub/tupkaragan
"Түпқараған аудандық жастар ресурстық орталығы" КММ http://tupkaragan-zhastar.skom.kz/index.php/kz/